onsdag den 6. november 2013

Gratis kort :-)

Jeg ved ikke med jer, men når jeg er på cafe. Skal jeg altid hen forbi reklamekortene. 
Jeg synes de tit kan være vildt flotte og med gode budskab som man ikke kan gå glip af :-).
I mandags var jeg på cafe og den samme rutine måtte gennemføres, hen forbi gratis kort og se så her hvad jeg fandt. 


Jeg synes det var så fint. For det at være fantastik kan man faktisk være på rigtig mange måder. 
Jeg synes det er fantastisk med alle de blogs som findes, både i danmark og ulandet.

Det er fedt der er så mange forskellige emner der bliver skrevet om og ofte kan man jo bruge lidt fra dem alle sammmen. Jeg kan nogen gange godt tænke dig vil jeg følge, og dig, ja lige en mere
og en mere. Men må også erkende at jeg ikke får læst dem alle, desværre.

Men det er et forum som jeg ikke har lyst til at undvære, så derfor til alle jer fantastiske blogger. Nye som gamle, vil i ikke godt blive ved. Det er så hyggeligt og det giver 
så meget inspiration til andre.

I er fantastiske.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar