torsdag den 14. november 2013

Ønsker til jul

Er ved at skrive ønskeseddel til jul og er lige blevet opmærksom på.
 At jeg ønsker mig utrolig mange bøger, som i rigtig mange bøger. Nu er det jo ikke sådan at jeg har voldsomt meget tid til at læse alle disse bøger. 
Når man er studerende, så er det ikke ens bøger som få første prioritet og tit når man har læst hele dagen, er det ikke lige en bog man hiver frem til nat læsning. 
Men bøger ønsker jeg mig. Jeg elsker duften af bøger, samt det at have dem stående. 
At kunne kigge på dem og tage dem frem og læse dem igen, finde ens højdepunkt i bogen osv. 
Så tænkte da at i lige skulle have et lille billede af dem jeg ønsker mig :-).

Må indrømme at i år har jeg faktisk en temmelig lang ønske seddel, lidt øv man ikke er barn og der er flere som skal give en gaver. Måske en bøn til at julemanden findes, kan hjælpe mig. 
Hvis alle mine ønsker skal blive opfyldt ;-).






Når ja, så ønsker jeg mig da også disse magasiner :-).




1 kommentar:

  1. Hejsa!! Er ved at sende pakker afsted til advedts pakke leg, men kan ikke finde din adresse, vil du maile den til mig, sorry!! Louise@moritsen.dk

    Vh Louise

    SvarSlet