mandag den 3. februar 2014

I´m back

Puha sikke nogen hårde lange og mørke måneder. Ja jeg snakker om december og januar, alt for mange eksamener og alt for meget arbejde. Derud over kom der en masse sygdom og
 inden jeg så mig om fløj tiden og min blog som jeg lige havde fundet en masse energi til, forsvandt. Men nu er jeg tilbage, har gennemført mine sidste to store eksamener og
 mangle nu kun min bachelor, så har jeg faktisk min anden uddannelse i hus. Ja en smule stolt må man vel gerne være :-).

Men nu er det 2014 og tiden løber. Jeg er gået i gang med denne bog og er ikke kommet mere end 30 sider ind i bogen. Men hvor er den god - fyldt med energi og en hverdag de fleste kan nikke genkendende til. Så kære læser købe den, eller lån den på biblioteket. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar