torsdag den 6. februar 2014

Løbetur og blomster - går hånd i hånd

Til morgen da jeg vågnede, kunne jeg mærke at det var dagen hvor en lang løbetur skulle gennemføres og hold nu helt fast. Det var vildt skønt, det var forårs stemning og fuglene fløjtede, 
det var så fedt og en fornøjelse at komme igennem de 10 km. Jeg har i længe holdt en pause 
fra løb, pga en skad og første december startede jeg så helt fra bunden. Så det at komme igennem en lang tur, var som at svæve på en lyserød sky.
Men det slutter slet ikke her, jeg har nemmelig fået blomster og endda en vildt skøn en, som ramte lige i hjerte. Farverne er lige mig og så er jeg stor fan af liljer. Der må virkelig være en som 
har tænkt på mig, hvor er jeg heldig.
Nu er der en dag til weekend og det glæder jeg mig til. 
God aften :0).


Ingen kommentarer:

Send en kommentar