onsdag den 5. februar 2014

Pakkeleg - julen vare jo lige til påske :-)

I december var jeg så heldig at finde nogle gode bytte partner til pakkelegen. Men pga sygdom, arbejde, eksamen og bare alt for lidt tid i december fik jeg aldrig sagt ordentlig tak.

SÅ DERFOR KÆRE BYTTER, TUSINDE TAK FOR GAVERNE.
 
Fra Ivalusen fik jeg deT fineste lille fuglehus, som er en nøglering. 
Det havde jeg faktisk ønskede mig rigtig længe, så det var en perfekt gave. Den anden søndag fik jeg de skønneste stjerne i lilla mønstrede papir. Derefter kom der en fin lygte ind i hjemmet, 
hvor man havde lime grene rundt om et syltetøjsglas, hvor der var et lys i. Det lyste så fint i den mørke tid. Den sidste søndag, fik jeg nogle fine hjemme flettede hjerter, vildt fine. 
Kære Ivalusen, tusinde millioner tak for de fine gaver, de varmede i den kolde tid. Desværre fik jeg ikke fangede et  billeder af alle gaverne. Men her kommer to af dem :-).



Fra Mit krearum fik jeg den skønneste gave - som ramte min smag på en prik. Kære Susanne, er du vimmer du laver de fedeste ting. Et kæmpe stort og meget flovt og forsinket million gange tak for de dejlige ting. I får lige et billede af de gode sager for de skal næsten opleves :-).


Ingen kommentarer:

Send en kommentar