tirsdag den 11. februar 2014

YSL

Jeg har været heldig. 
I sommers var jeg på loppemarked i min hjem by. Hvor jeg var så heldig at finde en YSL taske. 
Jeg fik den meget billigt, 10 kr og da jeg sikkert aldrig kommer til at eje sådan en igen måtte jeg købe den. Udenpå er den utrolig flot, men inden i er den meget meget slidt. 
Først var jeg en smule i tvivl om den kunne være ægt. Så jeg sendte et billede til YSL og fik bekræftede at de tmente de umiddelbart at den var, skønt tænkte jeg. 
For den er virkelig fin. 
Jeg er igang med at pakke min lejlighed ned, det er en smule svært. 
Da det jo har været mit hjem i 5 år og her har jeg kunne være mig selv og bare gør det der passede mig. 
Så derfor da jeg kom til mine taske og denne kom frem, blev jeg lidt skal den gemmens eller smides ud. Den er utrolig slidt inden i, men ja den er så skøn uden på og mega fed i farven. Så derfor tænkte jeg den må i se. Så her kommer den og gemmes det skal den. 
Ha en dejlig onsdag :0).



Ingen kommentarer:

Send en kommentar